Компанія Apple розробила маску для своїх співробітників, яка складається з трьох фільтраційних шарів і щільно закриває обличчя.
Про деталі нового продукту Apple розповідає YouTube-канал Unbox Therapy.
Тришарову маску можна використовувати до п’яти разів, а кожна упаковка містить п’ять масок. Маски мають закрилки для щільного покриття носа та підборіддя, а також складну систему затяжок.
Ведучий Льюїс Гільзентегер, який тестував нову маску, запевняє, що вона значно щільніша за звичайну хірургічну, що дає посилене відчуття безпеки. Чоловік спробував надіти маску разом із окулярами і виявив, що через щільне покриття носа вони не запотівають.
Дизайном маски займалися люди, які працювали над такими продуктами компанії як iPhone та iPad, зазначає Business Insider.
- Facebook, Google, Apple і Amazon виграли від коронавірусу. Капіталізація чотирьох компаній-гігантів, попри пандемію, збільшилася на $230 мільярдів. Одна з причин такого успіху — локдауни в усьому світі, які збільшили попит на онлайн-послуги.
- 4 вересня акції компанії Apple втратили в ціні $180 мільярдів. Це рекордне денне зниження вартості для будь-якої компанії в історії американського ринку. Водночас капіталізація Apple, як і раніше, перевищує $2 трлн.
- Компанія Apple показала інтерʼєр свого першого фірмового магазину на воді, який відкрили 10 вересня в Сінгапурі в бухті Marina Bay. Магазин зайняв кулясту будівлю, в якій з 2011 до 2016 року розташовувався нічний клуб Avalon.