Міністерство культури вирішило зняти фільм про боротьбу Національної гвардії з розповсюдженням коронавірусу в Україні.
Про це повідомляється на сторінці проєкту Dozorro.
Виготовлення рекламної стрічки тривалістю не менше 20 хвилин закупив «Центр захисту інформаційного простору України» — державне підприємство, підпорядковане Мінкульту. Фільм знімуть задля презентації та популяризації діяльності уряду.
Угоду, вартість якої сягнула 974,4 тисячі гривень, уклали з компанією «Мейнстрім Пікчерз». «І хоча ціна значно перевищила поріг, закупівлю проводили за переговорною процедурою. Тому що компанія виграла творчий конкурс», — йдеться у повідомленні.
Також у Dozorro зауважили, що для «Мейнстрім Пікчерз» це вже не перший договір із «Центром захисту інформаційного простору України». За даними Prozorro, співпраця з цим замовником за чотири роки принесла компанії понад 11 млн грн за вісьмома договорами. Загалом «Мейнстрім Пікчерз» отримала 12 державних замовлень і заробила понад 16 млн грн.
- Наприкінці липня премʼєр-міністр Денис Шмигаль заявив, що з Фонду боротьби з поширенням коронавірусу витратили близько 10% коштів. Це приблизно 6,5 мільярда гривень.