В Україні запустили чат-бот із правилами перетину кордону в умовах карантину

Автор:
Катерина Кадакова
Дата:

Державна прикордонна служба України

Прикордонна служба України запустила кнопку чат-бота із інформацією і правилами перетину державного кордону в умовах карантинних обмежень.

Кнопка вже з’явилася на офіційному сайті ДПСУ, повідомили у пресслужбі відомства.

Прикордонники зазначили, що опрацювали десятки тисяч звернень до телефонної служби «Довіри» з питань закриття кордонів, скасування авіасполучення, обмеження руху громадського транспорту, виокремили найчастіші й створили відповіді на них у діалогових ланцюжках віртуального робота.

«Щоб заощадити ваш дорогоцінний час, рекомендуємо вам скористатися нашим новим чат-ботом. Швидкість отримання потрібної вам відповіді зростає у кілька разів, як порівняти з класичним діалогом із оператором «Довіри». Адже вам не доводиться витрачати час на пояснення суті вашої проблеми, ви одразу можете обрати потрібну категорію та за кілька простих кроків отримати вичерпну відповідь», — розповіли у ДПСУ.

Наразі чат-бот працює у тестовому режимі.