Компанія Google випустила для свого браузера Chrome розширення Ads Transparency Spotlight, яке розкриває дані про рекламодавців і показує користувачам, чому вони бачать конкретну рекламу.
В описі розширення вказано, що воно показує таку інформацію:
- дані про те, скільки рекламних оголошень знаходиться на сторінці;
- список рекламодавців або провайдерів, відповідальних за розміщення оголошення (реклами);
- причини, чому показується оголошення конкретному користувачеві — його вік, стать, заходи на сайт рекламодавця, місце розташування, а також теми, повʼязані із сайтами, які користувач відвідував.
Розширення працює на основі нового інструменту Google API Ad Disclosure Schema, яке дозволяє рекламодавцям розкривати інформацію про схему роботи їх оголошень. В Google сподіваються, що система буде рости і все більше рекламодавців буде до неї підключатися.
- Google додасть функцію фактчекінгу у своєму пошуковику для розділу зображень. Вона дозволить перевіряти походження, автентичність і контекст картинок.
- На початку червня компанія Google отримала судовий позов за порушення приватності — браузер Chrome зберігав історію пошуку, попри режим «інкогніто». Від компанії тепер вимагають $5 мільярдів.