Робоча група з розробки брендингової стратегії Верховної Ради готує ребрендинг парламенту до 30-річчя Незалежності України.
Про це заявила заступник голови Ради Олена Кондратюк на засіданні робочої групи, повідомляє парламентський портал.
За її словами, робоча група до 24 серпня розробить оновлений брендинг Ради, щоб упорядкувати різнотипну візуалізацію і символіку парламенту. Кондратюк акцентувала увагу на тому, що вся символіка парламенту повинна мати максимальне співвідношення з державними символами.
Учасники групи також зазначили, що новий бренд Ради повинен мати ідеологічну концепцію з ключовими історичними сенсами і при цьому бути сучасним. За приклад наводився досвід Великої Британії та Європейського парламенту. Група зійшлася на тому, що оновлений брендинг повинен мати демократичний посил.
- Ботанічний сад ім. Гришка у Києві, якому виповнюється 85 років, провів ребрендинг. В основі нової комунікаційної стратегії — ідея екопростору.
- У травні Федерацію футболу України в рамках другого етапу ребрендингу перейменували в Українську асоціацію футболу (УАФ).