Ботанічний сад ім. Гришка у Києві, якому виповнюється 85 років, провів ребрендинг. В основі нової комунікаційної стратегії — ідея екопростору.
Нову айдентику для ботсаду розробило креативне агентство Vandog agency. Проте коштів на втілення всіх ідей поки нема, тому в ботсаду розраховують на підтримку меценатів.
У новій айдентиці використали п’ятикутник. Така будова зустрічається у великій кількості рослин і квітів. Купол головної оранжереї ботсаду теж побудований на основі пʼятикутника.
Також створили брендгероїв із визначних особистостей ботсаду — Микола Холодний, Володимир Липський і сам Микола Гришко. Додали й Олександра Фоміна.
У своїх соцмережах ботсад ділитиметься власними кроками з впровадження екологічних ініціатив. Передбачені установка контейнерів для сортування сміття, перехід до енергоощадного освітлення, утилізація опалого листя, заборона використовувати одноразовий посуд на території ботсаду.
Директор ботсаду Наталія Заіменко наголосила, що у ботсаду покладають великі надії на нову комунікаційну стратегію. А для втілення всіх цих рішень шукають меценатів. «Ми усвідомили, що перед нами стоїть декілька нагальних питань: для втілення подальших задумів і розробок ботсаду необхідно фінансування та підтримка від держави і меценатів. Залучити їх не вдається, оскільки, зізнаюсь, не вміємо цікаво й доступно розповісти про себе», — сказала Заіменко.
Окрім комунікаційної стратегії та брендингу, також розробили ще й дизайн екомерчу, продаж якого стане додатковим джерелом доходу ботсаду.