Бердичівський палац культури справді купив два пакети за 8 гривень, але тендер не проводив. Пояснення ProZorro

Автор:
Вікторія Мартинюк
Дата:
Бердичівський палац культури справді купив два пакети за 8 гривень, але тендер не проводив. Пояснення ProZorro

European Parliament / Flickr

Бердичівський палац культури ім. Шабельника не проводив тендер через систему ProZorro на закупівлю двох поліетиленових пакетів з логотипом BMW за 8 гривень.

Про це повідомили у пресслужбі системи державних закупівель ProZorro.

Відповідно до закону, всі держструктури зобовʼязані звітувати про свої витрати — від однієї копійки. Але у випадку з палацом культури тендер не проводили через незначну суму закупівлі. У ProZorro ця закупівля відображена як така, що «проведена без використання електронної системи».

«Ця закупка справді відбулася і відображена в системі. Але організовувати тендер, щоб придбати два пакети, держструктурам не потрібно. І Бердичівський палац культури тендер не проводив […] Це пряма угода з постачальником, яку уклав будинок, і про що відзвітував у системі», — повідомили в ProZorro.

Коли проводять тендер?

На суми до 50 тис. грн держструктури можуть укладати прямі угоди і лише звітувати про них у ProZorro. Обовʼязкові конкурентні закупівлі у системі стартують від 50 тис. грн — це спрощені закупівлі, для яких достатньо одного учасника.

Тендери на ProZorro починаються з 200 тис. грн для закупівель товарів і послуг, і 1,5 млн грн для робіт.

  • Напередодні ряд українських ЗМІ повідомили, що Бердичівський будинок культури провів тендер на ProZorro на закупівлю двох пакетів за 8 гривень.