Антимонопольний комітет України оштрафував фармацевтичну корпорацію «Юрія-Фарм» на 528 тисяч гривень за те, що компанія поширювала у рекламному ролику свого препарату неправдиву інформацію про його здатність боротися з коронавірусами.
Про це повідомляє пресслужба АМКУ.
У повідомленні зазначають, що «Юрія-Фарм» вчинила порушення, передбачене статтею 15 Закону «Про захист від недобросовісної конкуренції». Компанія розмістила рекламний ролик лікарського засобу «Декасан», у якому йшлося, що препарат «діє на всі складні віруси, включаючи коронавіруси».
«Однак жодної інформації про такі властивості в інструкції «Декасану» не було. Так само були відсутні будь-які клінічні дослідження, які б підтвердили лікувальний або профілактичний ефект препарату щодо хвороби COVID-19. Також дані про лікування або профілактику коронавірусу цим засобом не відповідають офіційній інформації ВООЗ і Міністерства охорони здоров’я», — пишуть у повідомленні.
За це порушення впродовж двох місяців з дня одержання рішення «Юрія-фарм» має сплатити штраф у розмірі 528 тисяч гривень.
- Антимонопольний комітет після отримання копій протоколів Нацполіції порушить справу проти мереж «Епіцентр» і «Нова лінія» за фактом торгівлі забороненими товарами під час карантину.
- Антимонопольний комітет штрафуватиме виробників антисептиків, які для приваблення покупців спекулюють на пандемії коронавірусу.