Понад 80 комерційних компаній та інвесторів закликають Nike, PepsiCo і FedEx розірвати контракти з командою з американського футболу Washington Redskins («Вашингтонські червоношкірі») або припинити ділові відносини, якщо вона не змінить свою назву.
Про це пише The Hill.
Компанії стверджують, що вищезазначені бренди не відповідають їхній заявленій позиції проти расизму, і зазначають, що питання про некоректність назви команди як ніколи актуальне на тлі руху Black Lives Matter.
У своїх відкритих листах компанії зазначають, що інвестори багато років обговорювали з Nike питання про назву команди, але безрезультатно.
«Nike час зрозуміти масштаби цього моменту, чітко заявити про свою опозицію до расистської назви команди й зробити відчутні та значущі кроки, щоб змусити команду припинити використовувати цю назву», — йдеться в одній із заяв інвесторів.
Курʼєрську компанію FedEx, яка володіє правами на поле у штаті Меріленд, де грає команда, критикують за нечітку позицію з цього питання. Від PepsiCo теж очікують рішучої заяви і дій.
Суперечки навколо назви команди тривають протягом десятиліть. Лідери рухів корінних американців і члени уряду неодноразово стверджували, що назва расистська. Власник команди Ден Снайдер говорив, що ніколи не змінить назву. За його словами, вона є обличчям команди, яка тричі виграли Супербоул, і вагомою частиною її історії.
- Американська музична група Slaves заявила, що відмовиться від своєї назви після виходу альбому To Better Days через негативну «расову конотацію» слова.
- Виробник косметичних засобів Unilever перегляне рекламні кампанії своєї продукції. У корпорації хочуть відмовитися від слів «білий», «світлий» і «освітлення».
- Президент США підтримав поліцію Нью-Йорка і закликав не малювати напис Black Lives Matter на П’ятій авеню — одній з найдорожчих і найреспектабельніших вулиць міста. Дональд Трамп назвав гасло боротьби з расизмом, яке вже намалювали на вулиці коло Білого дому, «символом ненависті».