Instagram почне ділитись заробітком із користувачами за допомогою реклами в IGTV

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Videvo

Вперше в своїй історії Instagram почне ділитися доходами з користувачами за допомогою реклами в IGTV і значків, які глядачі зможуть придбати в Instagram. Про це повідомляє The Verge.

Вже з наступного тижня в IGTV почнуть зʼявлятися рекламні оголошення, поки що тільки для 200 схвалених англомовних партнерів, від таких рекламодавців, як Ikea, Puma і Sephora. Instagram поділиться з партнерами 55% прибутку від реклами.

Перш за все, рекламні оголошення будуть зʼявлятися під час попереднього перегляду відео IGTV, а початковий цикл реклами буде складатися з вертикальних відеороликів тривалістю до 15 секунд. На думку головного операційного директора Instagram Джастіна Ософскі, реклама не дозволить глядачам сильно занудьгувати, адже користувачі захочуть далі переглядати контент. Також протягом року команда буде тестувати різні можливості в рекламі IGTV, наприклад, можливість пропустити рекламу.

За словами Ософскі, Instagram буде модерувати все відео IGTV, перш ніж воно буде прийнято для монетизації на першому етапі.

Що стосується інших способів, за допомогою яких автори зможуть монетизувати свій контент, то вони зможуть продавати значки через Instagram Live. Тестування такого нововведення почнеться наступного місяця. Після цього інструмент буде доступний в США, Бразилії, Великій Британії, Німеччині, Франції, Італії, Туреччині, Іспанії та Мексиці. Глядачі зможуть обирати між трьома різними значками: один за $0,99, інший за $1,99 і ще один за $4,99. Усі вони будуть виглядати по-різному, і після покупки відображатимуться перед імʼям покупця. Користь від цих значків полягає у тому, що коментарі таких користувачів під час прямих ефірів будуть пріоритетними.

Instagram