Компанія «Київстар» повідомила про відновлення роботи домашнього інтернету. Клієнтам, які не змогли скористатися сервісом, обіцяють нарахувати компенсації у вигляді нетарифікованих послуг.
Про це повідомила пресслужба компанії у Facebook.
Причиною ситуації називають технічний збій у роботі обладнання.
«Користувачам «Домашнього Інтернету», які не змогли скористатись сервісом, буде автоматично надано компенсацію у вигляді нетарифікованих послуг, про що вони найближчим часом отримають SMS-повідомлення», — зазначили в компанії.
Зранку 21 травня «Київстар» повідомив про масштабний технічний збій у роботі домашнього інтернету. Крім проблем з інтернетом, не працював також телефон підтримки та особистий кабінет.
- «Київстар» запропонував Міністерству цифрової трансформації надати неперсоніфіковану інформацію про абонентів, яка допомогла б виявити потенційні джерела поширення коронавірусу в Україні.
- До цього компанія відкрила безкоштовний доступ до сервісу телемедицини Doctor Online.