Китайські науковці виявили антитіла для лікування коронавірусу

Ангеліна Шеремет

Команда китайських учених з Університету Цінхуа (Пекін) виявила кілька антитіл, які «надзвичайно ефективно» блокують здатність коронавірусу SARS-CoV-2 проникати в клітини організму. Про це повідомляє Reuters.

Науковці запевняють, що препарат, в якому є антитіла, подібні до тих, що виявила їхня команда, може бути набагато ефективнішім за нинішні підходи до лікування коронавірусу.

Ще на початку січня кілька груп китайських дослідників проаналізувала антитіла з крові пацієнтки, яка одужала від COVID-19. Тоді науковці виділили 206 моноклональних антитіл, що проявили «сильну» здатність боротися з вірусом.

Наразі вчені намагаються виявити найбільш потужні антитіла та, можливо, обʼєднають їх, щоб знизити ризик мутації нового коронавірусу.

Один з науковців, які працювали над цим, Чжан Ліньці опублікував результати дослідження в інтернеті й сподівається, що протягом 6 місяців антитіла вже протестують на людях.

• Препарат, який використовується в Японії для лікування нових штамів грипу, виявився ефективним засобом проти коронавірусу.
  • У Таїланді розробили новий тест на наявність коронавірусу — результат через 30 хвилин.
  • Німецька біотехнологічна компанія CureVac розробляє вакцину від коронавірусу. Голова Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн вважає, що вакцина може бути доступною вже восени.