Ощадбанк планує скоротити близько 600 відділень по всій Україні. Клієнтів переводитимуть в онлайн

Автор:
Вікторія Мартинюк
Дата:

Державний Ощадбанк планує скоротити кількість відділень з 2,4 тисячі до 1,8—2 тисяч. Про це в інтерв’ю Financial club повідомила голова наглядової ради Ощадбанку Байба Апін.

«При цьому ми акцентуємо на тому, що клієнтам по всій території України будуть доступні всі фінансові сервіси. Як це буде організовано — це інше питання. Адже філія — ​​це тільки один з видів надання банківських сервісів. Можна надавати послуги онлайн, можна в партнерстві з кимось», — розповіла Апін.

При цьому вона зазначила, що якщо банку, наприклад, вдається перевести на обслуговування до відділення місцеве підприємство, бюджет або успішного підприємця, то відділення залишається: «Ми зобовʼязані знайти точку рівноваги в питанні соціальної місії та економічної ефективності. І якщо необхідно, то спільно з акціонером і місцевою владою намагаємося знайти рішення, яке забезпечить людям доступ до сервісів», — зазначила Апін.

Також вона розповіла, що поки мобільні відділення банку в масштабах країни не розглядаються, але працюють пересувні пункти дистанційного обслуговування. «Найяскравіший приклад — це робота банку уздовж лінії розмежування на Донбасі. Там є наші пересувні відділення на базі броньованих автомобілів КрАЗ і модульних конструкцій», — додала Апін.

Також Апін розповіла, що Ощадбанк вже почав оптимізувати мережу, оновивши понад 650 відділень.

«Фізичну мережу філій потрібно оптимізувати — скорочувати і модернізувати. Ми заміняємо сервіси, які були у філіях, опціями в онлайні. Багато філій (понад 650) вже реконструйовано, вони працюють за сучасною бізнес-моделлю. Але ще багато філій (близько 1,8 тисячі) працюють за старою моделлю. І це серйозний фактор, що впливає на ефективність», — зазначила голова наглядової ради.

Тому наступного року, додає Апіна, Ощадбанк має зробити вибір — переформатувати відділення під нову бізнес-модель або скоротити.