Американський журнал Forbes опублікував традиційний щорічний рейтинг найбільш високооплачуваних блогерів, які ведуть свої канали на YouTube.
1 місце — Раян Каджі
Восьмирічний хлопчик Раян, батьки якого ведуть кілька каналів, вже другий рік поспіль стає найбагатшим блогером. На його каналі викладаються ролики з реакцією Раяна на покупку нових іграшок, їх розпакування; те, як Раян грає в різні ігри з родиною та друзями тощо. На ці канали підписані майже 23 млн користувачів, а дохід Раяна за останній рік Forbes оцінив у $26 млн. Як зазначають джерела Forbes, з Раяном співпрацюють торгові мережі Walmart і Target, телеканал Nickelodeon і стримінговий сервіс Hulu.
2 місце — Dude Perfect
Dude Perfect — це канал про спортивні трюки. У нього 47,7 млн підписників і він заробив $20 млн за рік. Каналом займаються пʼятеро 30-річних друзів: Кобі Коттон, Корі Коттон, Гаррет Гільберт, Коді Джонс і Тоні Тайлер. Вони займаються спортом, виконують трюки і бʼють рекорди Гіннеса. Їхні відео, такі як Bowling Trick Shots і Bubble Wrap Battle, допомогли їм виграти телевізійний контракт The Dude Perfect Show, який виходить на Nickelodeon.
3 місце — Анастасія Радзинська
Анастасія — шестирічна уродженка Краснодару, яка з 2018 року живе у США (місто Бока-Ратон, штат Флорида). У Радзинської сім каналів, на які загалом підписані 107 млн користувачів. Найпопулярніші серед них — Like Nastya Vlog (42,3 млн підписників) та Like Nastya (15,2 млн підписників). Ролики з участю дівчини подивилися 42 млрд разів, а її дохід становив $18 млн.
4 місце — Rhett and Link
Автори каналу Ретт Маклафлін і Лінк Ніл є ведучими одного з найпопулярніших щоденних шоу YouTube під назвою Good Mythical Morning. У ньому вони їдять такі продукти, як пироги зі смаком чітос, і співають з різними зірками. Зараз у них чотири канали, підкаст, дві книги і на початку цього року вони придбали багатоканальну мережу Smosh за $10 млн. На основному каналі у них 4,56 млн підписників, вони заробляють $17,5 млн на рік.
5 місце — Джеффрі Стар
Автор каналу Джеффрі Стар спершу спробував себе на MySpace як музикант, але потім перейшов на YouTube, де знайшов уроки з макіяжу. Тепер він використовує свій канал, щоб рекламувати власну лінію косметики, яка, за його словами, приносить кругленьку суму завдяки його популярним помадам і палітрі тіней для повік. У Джеффрі 16,8 млн підписників і заробіток у $17 млн на рік.
6 місце — Preston
Блогер Престон Арсемент почав грати в Call of Duty і швидко став настільки популярним, що почав публікувати дружні розіграші на додаток до свого ігрового контенту. За межами YouTube його найбільшими джерелами доходу є сервери Minecraft, на яких він працює сім разів на рік. У Престона 10,9 млн підписників, він заробляє $14 млн на рік.
7 місце — PewDiePie
Найпопулярніший блогер на YouТube Фелікс Чельберг опинився лише на 7 місці, хоча раніше займав перше. На своєму каналі Чельберг переважно показує проходження різних відеоігор. Спочатку відео супроводжувалися його закадровим голосом, а з березня 2011 року більшість роликів PewDiePie містять запис з його відеокамери. Однак у грудні він оголосив, що бере відпустку від YouTube. Зараз у Фелікса 102 млн підписників і заробіток в $13 млн на рік.
8 місце — Markiplier
Марк Едвард Фішбах створив канал у 2012 році, він знімав ролики про відеоігри. У 2014 році канал Марка потрапив в онлайн-журнал New Media Rockstars, в якому був на 61 місці в топ-100 YouTube-каналів, а вже у 2015 він посів 6 місце у списку 20 найвпливовіших знаменитостей серед підлітків у США. Зараз у його каналу 24,6 млн підписників, він заробляє $13 млн на рік.
9 місце — DanTDM
Ден Мідлтон — британський геймер, спеціалізується на Minecraft і Fortnite і вже давно є одним з найпопулярніших блогерів на YouTube. У нього світова аудиторія, і він вирушає в тур з шанувальниками по всьому світу. На нього підписано 22,2 млн людей, а заробіток становить $12 млн на рік.
10 місце — VanossGaming
Еван Фонг, відомий в інтернеті як VanossGaming, набрав понад 1,5 млрд переглядів за останній рік. Він, як і більшість з топу, геймер, часто знімає ролики про ігри Grand Theft Auto V і Minecraft. У нього 24,8 млн підписників, а заробляє Еван $11,5 млн на рік.
- До кінця 2019 року, а з ним і до кінця цілого десятиліття, видання Huffington Post вирішило пригадати найбільш яскраві та памʼятні меми останніх 10 років. Серед них — малюк Йода, гарлем-шейк і багато інших.
- Раніше Google оприлюднила найпопулярніші пошукові запити українців у 2019 році.
- Раніше відеохостинг YouТube представив топ найпопулярніших відео 2019 року в Україні та світі — YouTube Rewind 2019.
- Додаток для пошуку музики Shazam назвав найпопулярнішу пісню 2019. Нею стала композиція американської виконавиці Біллі Айліш під назвою “Bad Guy”. На другому місці опинилася пісня “Someone You Loved” шотландського музиканта Льюїса Капальді, а на третьому — “Dance Monkey” австралійської артистки Tones and I.
- Напередодні Apple запустила музичну премію Apple Music Awards. Її будуть присуджувати найбільш талановитим і видатним музикантам на основі думок редакторів сервісу й уподобань слухачів з усього світу. Артистом року стала Біллі Айліш.
- У кінці листопада організатори музичної премії Grammy-2020 оприлюднили список претендентів на нагороду.