Уряд скасував «скоромовки» про ліцензії у радіорекламі

Автор:
Ольга Березюк
Дата:

Кабінет міністрів скасував обов’язкове зачитування номера та інших даних ліцензій у радіорекламі для банків, страхових та будівних компаній тощо.

Про це повідомив міністр кабінету міністрів Дмитро Дубілет у Facebook.

«Ми скасували обов’язкове зачитування номера та інших даних ліцензій у радіорекламі для банків, страхових та будівних компаній та для інших груп з початку наступного року. Ну, ви пам’ятаєте, коли в кінці ролика номер читається з ефектом перемотки», — написав Дубілет.

Він наголосив, що скасування не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватися. Норма, яка зобов’язує рекламні майданчики перевіряти ліцензію, залишається.

«Пам’ятаю, як мене ця штука дратувала ще у школі. А нещодавно я їхав у машині, почув цю беліберду та раптом усвідомив, що це можна змінити. Погодили цю зміну з Мін’юстом, Мінеко, Мінфіном та іншими органами — та проголосували», — зазначив він.

  • 11 грудня набув чинності закон про рекламу, яким визначається поняття «порівняльна реклама». Документом передбачається гармонізація вітчизняного законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу і визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами.
  • Різдвяну рекламу компанії велотренажерів Peloton розкритикували в соціальних мережах за сексизм. У рекламному ролику, який на YouTube переглянули вже понад два мільйони разів, дружина отримує велотренажер на Різдво від свого чоловіка. Вона записує влог з тренуваннями протягом цілого року і показує його чоловіку. Таким чином жінка хотіла подякувати коханому за подарунок.