Компанія Coca-Cola випустила в Сінгапурі обмежену версію свого напою без цукру з вбудованими в етикетку OLED-панелями. Про це повідомляє CNET.
Вихід такої «колекції» пляшок привʼязали до премʼєри фільму «Скайвокер. Схід» — девʼятого епізоду «Зоряних воєн».
Зазначається, що доступні 2 версії пляшок: на одній Рей тримає синій світловий меч, на інший — червоний.
При дотику до етикетки мечі світяться приблизно 5 секунд. Але ресурс вбудованого акумулятора обмежений — кожен меч може спалахувати не більше 500 разів.
Всього компанія випустила 8 тисяч пляшок Coca-Cola зі світловими мечами. Вони будуть доступні тільки в Сінгапурі — у 45 магазинах 7-Eleven, розташованих у різних точках міста. Щоб отримати лімітовану версію напою, потрібно взяти участь в «Галактичному полюванні»: розгадувати загадки та шукати «провідників», які дозволять придбати рідкісну пляшку за звичайною ціною.
- На аукціоні продають прототип шолома штурмовика за £60 тисяч.
- Disney показав тизер фільму «Зоряні війни: Сходження Скайвокера».
- Премʼєра першого фільму нової трилогії «Зоряних воєн» відбудеться в грудні 2022 року. Наступні частини саги виходитимуть з інтервалом два роки — у 2024 і 2026-му відповідно.
- Кінокомпанія Disney на фестивалі D23 показала перший трейлер нового серіалу з всесвіту «Зоряних воєн» під назвою «Мандалорець».
- У США помер 74-річний англійський та американський актор Пітер Мейгʼю, відомий за роллю Чубакки у фільмах саги «Зоряні війни». У нього залишилися дружина і троє дітей.