Команда музею Голодомору створила соціальну рекламу, яка показує, чим харчувались українці у 30-х роках минулого століття, щоб вижити. Про це Музей повідомив у Facebook.
«Те, що зображено на плакатах, важко назвати їжею. Те, що сталося 86 років тому, важко назвати життям. Команда Музею Голодомору до Дня Памʼяті створила соціальну рекламу. Її мета не тільки розповісти про способи виживання. Її мета — змусити кожного зупинитися й усвідомити весь масштаб жорстокого злочину проти українців», — повідомляється в публікації музею.
У серії зображень показано, якими «продуктами» харчувалися українці під час Голодомору, щоб вижити. Адже до нормальної їжі доступу не було. Серед таких «продуктів» були їжаки, миші, каштани, жолуді, вироби зі шкіри та багато іншого. Під картинками Музей також закликає всіх жителів країни підтримати акцію і запалити ввечері на вікні свічку памʼяті.
Як відомо, постери з цими картинками будуть розвішані на станціях метро «Хрещатик», «Печерська», «Дорогожичі», «Палац спорту», а також на білбордах у Печерському, Шевченківському та Подільському районах Києва, щоб нагадувати українцям про голод і про те, що пережили їхні предки. Постери залишать до кінця листопада.
- Українська православна церква США, Українська греко-католицька та римо-католицька церкви провели у католицькому соборі Святого Патрика в Нью-Йорку спільну літургію, присвячену жертвам Голодомору 1932—1933 років.
- Згідно з результатами опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг», 82% українців вважають, що Голодомор 1932—1933 років був геноцидом українського народу.
- Українська співачка Jamala (Джамала) презентувала кліп до фільму польського режисера Аґнешки Холланд про Голодомор «Ціна правди».