У львівському палаці Потоцьких, у «блакитній залі» київський бренд жіночої білизни Zhilyova lingerie зняв рекламу з напівоголеною моделлю і викликав критику в соціальних мережах. Про це повідомляє ZAXID.NET.
Тизер ролика був опублікований в Instagram бренду ще 4 листопада. Станом на сьогодні його подивилися понад 110 тисяч осіб.
Адміністрація Львівської національної галереї мистецтв імені Бориса Возницького, якій належить будівля, заявила, що з брендом було укладено офіційний договір, однак модель порушила один з пунктів, коли залізла на музейний стіл. Помічник гендиректора галереї Василь Мицько сказав, що будівля вже багато років здає приміщення в оренду. Конкретно за ці зйомки бренд платив 3, 2 тис. грн за годину. Він додав, що це максимальна вартість, визначена Міністерством культури.
Гендиректор галереї Тарас Возняк заявив, що у зйомках реклами немає нічого поганого, однак також додав, що договір був порушений через використання музейних експонатів. «Зйомки проходили в присутності нашого доглядача-чоловіка, тому коли модель переодягалася, він змушений був виходити з залу. Очевидно, у якийсь із цих моментів вона вилізла на стіл», — сказав він.
- В Одесі в рамках Тижня моди відбулась фотосесія, для якої 12-річним дівчаткам створили образи паризьких куртизанок. Діти були одягнені в нижню білизну для реклами бренду ALLA FRENKEL.
- Пізніше поліція почали перевірку фотосесії і розпочала провадження за статтею про виготовлення порнографії.