У роботі ПриватБанку стався збій. Тимчасові проблеми спостерігаються в роботі банкоматів, терміналів та інтернет-додатку «Приват24».
У технічній підтримці theБабелю повідомили, що проведення платежів зі статусом «Новий» через додаток дає збій через черги платежів.
Як пише «РБК-Україна», збій повʼязаний з «Днем холостяка», який влаштовує інтернет-магазин AliЕxpress. Банк обслуговував до 70 тисяч платежів, що значно перевищує нормальні обсяги роботи.
У банку додали, що сподіваються усунути збій до 17:00.
- Увечері 13 вересня в роботі ПриватБанку стався масштабний збій, через який були неможливі безготівкові операції. Про проблеми з прийняттям оплати клієнти ПриватБанку почали повідомляти ще о 17:00. Труднощі виникали з платежами у «Приват24», оплатою в інтернеті, зарахуванням коштів на картку, роботою банкоматів, а також з оплатою у POS-терміналах. Близько опівночі ПриватБанк повідомив, що відновив роботу.
- Пізніше в банку заявили, що причиною збою було «активне збільшення навантаження, а трафік істотно виріс».