Після пʼятничного глобального збою в ПриватБанку роботи з відновлення всіх сервісів тривають досі. Про це theБабелю розповіли в пресслужбі банку.
«Роботу вже налагодили, просто потрібно закрити питання, які залишилися від учора, — говорять у пресслужбі. — Збільшуємо пропускну спроможність, щоб надалі уникнути таких ситуацій».
На питання, що стало причиною збою, у банку зазначили, що було «активне збільшення навантаження, трафік істотно виріс».
- Увечері 13 вересня в роботі ПриватБанку стався масштабний збій, через який були неможливі безготівкові операції. Про проблеми з прийняттям оплати клієнти ПриватБанку почали повідомляти ще від 17:00.
- Труднощі виникали з платежами в «Приват24», оплатою в інтернеті, зарахуванням коштів на картку, роботою банкоматів, а також оплатою в POS-терміналах. Близько опівночі ПриватБанк повідомив, що відновив роботу.