Ryanair припинила польоти трьох літаків Boeing 737 NG через тріщини. Українські авіакомпанії перевіряють свої літаки

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Ірландський лоукостер Ryanair припинив польоти як мінімум трьох літаків Boeing 737 NG через виявлення тріщин у їхніх деталях. Як повідомляє The Guardian, йдеться про так звану «огіркову вилку» — деталь кріплення крила з фюзеляжем літаків.

Ryanair не перша авіакомпанія, що зіткнулася з цією проблемою. Через дефекти понад 50 літаків різних авіакомпаній було відправлено на ремонт. До цього експлуатацію трьох NG припинила канадська авіакомпанія Qantas Airways Ltd.

Що відбувається?

На тріщини почалися скарги ще у вересні. Тоді Федеральне управління авіації США рекомендувало перевірити всі літаки 737 серії NG (Next Generation), які здійснили більше 30 тисяч циклів (зліт і посадка). Літаки, що відлітали 22 тисячі циклів, повинні пройти інспекцію протягом наступної тисячі циклів. Перевірці підлягають усі моделі NG — 600, 700, 700C, 800, 900 і 900ER. Авіакомпанії після надсилали звіти Boeing. В усьому світі налічується понад 7 тис. NG. На сьогоднішні Boeing перевірила понад тисячу літаків і виявила несправність у 50 з них. Там заявили, що дефекти могли виникнути після модернізації літаків.

А що в Україні?

В Україні літаки 737 серії NG використовують три авіакомпанії — МАУ, SkyUp Airlines і Air Azur Ukraine.

На сайті Azur Air Ukraine вказано, що компанія має три літаки 800-ї серії. Як пише «НВ Бізнес», у компанії заявили, що літаки не перевіряли, оскільки вони ще не налітали необхідну кількість циклів.

Флот SkyUp Airlines налічує девʼять NG. У компанії theБабелю повідомили, що сім літаків не підлягають перевірці, оскільки вони нові. «Терміновим інспекціям підлягають два літаки — UR-SQD і UR-SQE. Інспекція виконана, тріщини не виявлені. Звіт про це надісланий у корпорацію Boeing», — додали в SkyUp.

У МАУ на сайті зазначено 28 літаків Boeing 737 NG. Сім з них були проінспектовані, а інші будуть проходити перевірку після нальоту циклів. Тріщини в МАУ також не виявили.