Міжнародна незалежна екологічна організація Greenpeace запустила 6 листопада флешмоб до Всесвітнього дня повторного наповнення (Global Refill Day). Про це повідомляється на сайті організації.
Активісти пропонують всім бажаючим підтримати Global Refill Day і опублікувати звіт у соцмережі. Для цього потрібно упаковувати продукти, їжу і напої з супермаркетів, ресторанів і кафе виключно у власні багаторазові контейнери, відмовившись від одноразової пластикової упаковки. «Треба взяти власний багаторазовий контейнер (чашку, термос, банку), піти в супермаркет, кафе або ресторан і попросити наповнити його їжею або напоями. Зробіть фото до і після. Ваш контейнер був заповнений чи ні? Поділіться фотографіями в соціальних мережах, використовуючи #ReuseRevolution і #BreakFreeFromPlastic, і обовʼязково зазначте компанію, яка підтримала вашу ініціативу і @greenpeace», — йдеться в повідомленні екоактивістів.
В організації додали, що в жовтні понад 70 тисяч добровольців з 51 країни світу взяли участь в акції «Звільнення від пластику». Активісти провели аудит сміття у 42 країнах і дійшли висновку, що лідерами з виробництва пластикової упаковки продуктів є Соса-Cola, PepsiCo і Nestlé.
- У Києві пройшла безкоштовна інтерактивна виставка Wrapped in Plastic, мета якої — привернути увагу до проблеми забруднення навколишнього середовища. На виставці показали мультсеріал «Трешополис» про Барбі у світі пластику. Він розповідає про ляльку, яка зайнята шопінгом і не помічає, як її світ перетворився на смітник.
- Премʼєр-міністр Японії сказав, що пишається пластиком як великим відкриттям ХХ століття.