Facebook запустила власний розділ новин. Сервіс поки доступний тільки в США

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Соціальна мережа Facebook оголосила про запуск у США нового розділу, де будуть зʼявлятися матеріали найбільших новинних компаній. Про це йдеться в блозі компанії.

Вкладка Facebook News обʼєднає новини дня, відібрані командою журналістів, тематичні розділи, особисту стрічку новин та передплати. Новий розділ поки що в тестовому режимі і доступний лише для 200 тис. користувачів зі США.

За даними The Wall Street Journal, Facebook уклала угоди з низкою найбільших видань країни про розміщення матеріалів у її новинній вкладці. Серед них сама WSJ, Buzzfeed News, Business Insider, The Washington Post, Bloomberg Media, ABC News, NBC News і Fox News.

Соцмережа не розкриває фінансових умов домовленостей з виданнями. Усього Facebook розраховує залучити близько 200 новинних організацій, проте виплати пропонуються тільки чверті з компаній, які будуть надавати свої новини.