Соціальна мережа Facebook оголосила про запуск у США нового розділу, де будуть зʼявлятися матеріали найбільших новинних компаній. Про це йдеться в блозі компанії.
Вкладка Facebook News обʼєднає новини дня, відібрані командою журналістів, тематичні розділи, особисту стрічку новин та передплати. Новий розділ поки що в тестовому режимі і доступний лише для 200 тис. користувачів зі США.
За даними The Wall Street Journal, Facebook уклала угоди з низкою найбільших видань країни про розміщення матеріалів у її новинній вкладці. Серед них сама WSJ, Buzzfeed News, Business Insider, The Washington Post, Bloomberg Media, ABC News, NBC News і Fox News.
Соцмережа не розкриває фінансових умов домовленостей з виданнями. Усього Facebook розраховує залучити близько 200 новинних організацій, проте виплати пропонуються тільки чверті з компаній, які будуть надавати свої новини.
- Раніше повідомлялося, що Facebook найме досвідчених журналістів з різних видань, щоб вони допомагали курирувати новий розділ соцмережі News Tab.
- Перед цим стало відомо, що Facebook наймає редакторів для відбору «високоякісних новин» під новий новинний розділ. Глава компанії Марк Цукерберг тоді говорив, що соцмережа не буде наймати журналістів, а ставить за мету лише просування матеріалів, створених третіми особами.