Група індонезійських експертів, які розслідували катастрофу літака Boeing 737 Max авіакомпанії Lion Air, що сталася у жовтні 2018 року, оприлюднили офіційну доповідь щодо причин інциденту. Про це повідомляє Deutsche Welle.
Серед причин трагедії — помилка бортової системи контролю MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System), що регулює кут підйому носа літака в польоті. У доповіді наголошують, що навіть під час сертифікації системи MCAS фахівці недостатньо врахували ймовірність втрати контролю екіпажем над літаком.
Крім того, у звіті вказано на недоліки в роботі екіпажу, у тому числі й під час ручного керування судном. Зазначають, що другий пілот не знав достеменно, як потрібно реагувати під час аварійної ситуації. Про це свідчать результати тренування, під час яких відпрацьовували таку ситуацію.
Крім того, експерти звернули увагу на низький рівень організації комунікацій між кабіною пілотів та авіадиспетчерами. Загалом у висновках експерти вказують на девʼять імовірних факторів, сукупність яких призвела до трагедії. «Якби навіть одного з них не було, можливо цієї авіакатастрофи не сталося б», — наголошено в доповіді.
- 29 жовтня літак Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії Lion Air впав у море. На борту перебували 189 осіб, серед яких троє дітей. Крім того, цим рейсом летіли 20 чиновників Міністерства фінансів Індонезії. Після трагедії Федеральне авіаційне управління США попередило про неполадки обладнання у FMA. Як уточнив сам виробник, через хибні показники системи контролю польоту літаки можуть піти у круте піке.
- «Чорна скринька» пасажирського літака Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії Lion Air показала, що пілоти перед падінням намагалися звʼязатися з керівництвом з експлуатації, щоб вирішити проблеми з управлінням авіалайнера.