Державне агентство України з управління зоною відчуження (ДАЗВ) та креативна агенція Banda підписали Меморандум про співпрацю, спрямовану на формування позитивного сприйняття бренду Чорнобиля серед широкого загалу. Про це повідомили на сайті ДАЗВ.
«Об’єднавши наші зусилля, ми зможемо посилити інформаційну стратегію агентства і показати зону відчуження не тільки як туристичну локацію, а й як унікальний науковий майданчик під відкритим небом. Окрім того, у зоні відчуження відбуваються природоохоронні заходи, що сприяють збереженню та відновленню біорізноманіття, триває розбудова інфраструктури поведінки з радіоактивними відходами, роботи на ЧАЕС, і саме до цих процесів ми хочемо привернути увагу громадськості та професіоналів», — зазначив голова ДАЗВ Віталій Петрук.
За словами директора Banda Дмитра Адабіра, агенція, продовжуючи розробляти Ukraine NOW, хоче ще більше розповідати про сучасне обличчя України.
«Так, серіал HBO привернув увагу до Чорнобиля. Та нам захотілося закцентувати увагу не на історії Зони, а на тому, що відбувається тут просто зараз», — розповів Адабіра.
Що робитимуть?
Banda займеться креативною частиною роботи — долучиться до розробки бренд-стратегії для Чорнобильської зони, створення візуальної стилістики та креативної платформи кампанії з популяризації туристичного, наукового та соціально-економічного потенціалу територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Перші 8 місяців 2019 року стали рекордними за кількістю туристів, які приїжджали до Чорнобильської зони. З початку року зону відвідали 74 671 турист.
- 3 червня на каналі НВО вийшов останній епізод мінісеріалу «Чорнобиль». Історія техногенної катастрофи сподобалася і глядачам, і критикам: серіал подивилися близько мільйона людей, його рейтинг на агрегаторі рецензій Rotten Tomatoes — 96 зі 100.
- На початку червня туристичні оператори повідомили, що потік туристів до зони відчуження після серіалу «Чорнобиль» зріс на 40%. Проте Державне агентство з управління зоною відчуження (ДАЗВ) тоді заявило, що не фіксувало різкого збільшення кількості туристів.