#Logout: тисячі власників ресторанів у Індії бойкотують Uber Eats і його аналоги через втрати прибутку

Автор:
Анна Воробйова
Дата:

Власники ресторанів у Індії масово закликають відмовлятися від Uber Eats, Zomato та інших відомих додатків з пошуку та доставки їжі, повідомляє The New York Times.

Група власників ресторанів неподалік Нью-Делі закликала покласти край великим знижкам на їжу, які постійно пропонує сервіс Zomato та його конкуренти: Swiggy й Uber Eats. Вони стверджують, що прибуток їхніх закладів упав, тоді як додатки пожинають плоди та заробляють на них. Бойкот, який отримав громадську підтримку тисяч закладів, має свій власний хештег #Logout.

«Споживач вважає, що знижка — його право, а не привілей», — сказав лідер бойкоту Рахул Сінгх, який є керівником мережі ресторанів Beer Café та президентом Національної асоціації ресторанів Індії. «Але все це — занадто для кишень ресторанів».

Завдяки додаткам людям стало простіше замовляти їжу на винос, а ресторани отримали доступ до ширшої аудиторії відвідувачів. Але платформи також стягують великі комісійні з кожного замовлення й можуть зменшити розмір прибутку кулінарних закладів. У Сполучених Штатах деякі ресторани закрилися, не в змозі впоратися з вартістю роботи додатків для доставки.

Так, наприклад, виконання умов акції додатку Zomato обійшлося Ааканкші Порвал, власниці невеликої індійської ретро-кавʼярні Vahnilla & Company, у 20 відсотків від її доходу. Крім того, за реєстрацію в Zomato Gold вона заплатила близько $550.

«Zomato — це найкраще, що трапляється з клієнтом, — сказала Порвал у коментарі The New York Times. — Але тут повністю відсутня повага до власників ресторанів».