Прізвище президента США Дональда Трампа опинилося в списку слів, поруч з якими рекламодавці не хочуть розміщувати свої обʼяви, пише The Wall Street Journal.
Видання наводить дані компанії Integral Ad Science, яка займається бренд-безпекою. Відповідно до її дослідження, рейтинг таких небажаних слів очолюють «смерть», «убивство», «зґвалтування», «стрілянина», «бомба», «атака». Але в той же час у списку виявилося словосполучення «Дональд Трамп». Більш того, рекламодавці не хочуть бачити імʼя американського президента поруч зі своїми повідомленнями навіть частіше, ніж слова «аварія», «кримінал» і «вибух».
Як зазначає WSJ, у червні поточного року понад 1000 кампаній, з якими працювала Integral Ad Science, блокували слово «стрілянина», 560 — «Трамп», 314 — «ІДІЛ», 207 — «Росія» і 86 — «Обама». У середньому на одну кампанію в першому кварталі 2019 року припадало 261 заблоковане слово.
Більш того, з 2016 року зросла кількість брендів, які не хочуть розміщуватися в політичному контексті. Рекламно-технологічна компанія OpenSlate заявила, що до неї за допомогою у блокуванні розміщення реклами та політичного контенту на YouTube звертається настільки багато компаній, що минулого року вона розробила алгоритм для виявлення каналів, які фокусуються на політиці. Виконавчий директор OpenSlate Майк Генрі сказав, що близько третини з його 100 найбільших клієнтів уникають розміщення реклами в новинах і політичному контенті на YouTube.
- У пʼятницю, 16 серпня, стало відомо, що Трамп обговорював з радниками можливість придбання Гренландії.
- ЗМІ зʼясували, що Трамп з 20 січня 2017 по 5 серпня 2019 року зробив 12 019 неправдивих заяв або таких, які вводили аудиторію в оману.