Флот США повернеться до механічної системи керування кораблями. На це вплинуло розслідування зіткнення есмінця з танкером

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Військово-морський флот США повертає механічне управління кораблів замість сенсорного. Як повідомляє TechCrunch, причиною такого рішення стали проблеми з навчанням моряків управління новими системами IBNS.

Національна рада транспортної безпеки США провела розслідування зіткнення есмінця USS John S. McCain і нафтового танкера в серпні 2017 року та встановила, що інцидент стався через відсутність рівня підготовки моряка, який керував есмінцем, і відсутності документації щодо використання IBNS.

«Недостатнє розуміння членів екіпажу свідчить про більш фундаментальні проблеми з навчанням нової системи управління IBNS», — вказано у звіті Національної ради транспортної безпеки США.

Виявилося, що один із членів екіпажу думав, що керує всіма двигунами есмінця, але насправді він контролював лише один бік судна. Він збільшив потужність контрольованої сторони і різко повернув, що призвело до зіткнення з танкером.

Також було встановлено, що багато моряків не знають про деталі роботи IBNS і досі, що не дозволяє швидко реагувати в кризових ситуаціях.