У NASA виявили розпечену планету, схожу за формою на яйце

Андрій Сухраков
У NASA виявили розпечену планету, схожу за формою на яйце

WASP-121b, художня інтерпретація.

NASA, ESA, and J. Olmsted

Астрономи NASA за допомогою телескопа «Хаббл» виявили планету WASP-121b (гарячий юпітер), яка за формою нагадує яйце. Про це йдеться на сайті організації.

Так, гаряча планета розташована на відстані 900 світлових років від Землі. Через те, що екзопланета обертається дуже близько до своєї зірки, її поверхня розжарилася до 2500°C.

«Ми почали спостерігати за цією планетою через її «екстремальний» характер. Ми намагалися побачити сліди магнію, заліза та інших металів у її оболонках, і були дуже здивовані тим, що знайшли їх на такій великій відстані від планети. Виявилося, що зірка просто обдирає її атмосферу», — зазначив провідний дослідник Девід Сінг з Університету Джона Гопкінса в Балтиморі.

Незвичайний характер розподілу «металів» по планеті вказував на те, що вона схожа за формою не на футбольний мʼяч, а на яйце або мʼяч для регбі.

• Директор Національного управління з аеронавтики і дослідження космічного простору США (NASA) Джеймс Брайденстайн заявив про необхідність вести пошуки життя на Марсі.
  • NASA планує зробити «наступний гігантський стрибок в освоєнні далекого космосу» і здійснити ще одну висадку людей на поверхню Місяця. Директор космічного агентства Джим Брайденстайн закликав американські фірми допомогти в розробці «багаторазових систем, що дозволяють астронавтам висаджуватися на Місяці». Американські фахівці розраховують здійснити висадку на Місяці в 2024 році і відправити астронавтів на Марс орієнтовно в середині 2030-х років.