Американська корпорація Coca-Cola з осені запускає в продаж по всій території Японії свій перший алкогольний напій — Lemon-Do.
Про це пише The Wall Street Journal.
Японський підрозділ компанії вже почав переговори з мережами супермаркетів і магазинів щодо продажу напою.
Lemon-Do в Японії більш відомий під назвою «чухай». Напій складається з газованої ароматизованої води та міцного спиртного сьотю.
Зазначимо, що вперше Lemon-Do зʼявився на японському острові Кюсю. Coca-Cola як тест продавала його за приблизно $1,50. Напій здобув широку популярність, тож у Coca-Cola вирішили розширити ринок. При цьому у компанії зазначили, що Lemon-Do не продаватимуть за межами Японії.
- Coca-Cola випускає чотири нові мікси, які будуть дещо відрізнятися від звичайної коли. Нові напої матимуть тонкі екзотичні аромати: халапеньйо, базилік, екзотичні цитрусові фрукти і лимонник. Вони будуть представлені в чотирьох варіантах: димні, пряні, травʼяні та деревні ноти.
- Корпорація The Coca-Cola Company закрила угоду з придбання мережі кавових підприємств Costa. Компанія виклала майже $5 млрд.