«ОПОРА»: Під час передвиборчих перегонів найбільше чорного піару було проти «Голосу», «Слуги народу» та «Європейської солідарності»

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Громадянська мережа «ОПОРА» підбила попередні підсумки, які зробили її спостерігачі під час передвиборчої кампанії на дострокових виборах до Верховної Ради. Як йдеться у звіті мережі, протягом травня-липня спостерігачі виявили 2 147 інцидентів з ознаками порушення виборчого законодавства, 83% з яких стосувалися порушення правил ведення передвиборчої агітації і переважно не передбачають кримінальної відповідальності.

За приблизними оцінками спостерігачів, під час виборчої кампанії найбільш масово використовувався чорний піар проти політичних партій «Голос», «Слуга народу», «Опозиційна платформа — За життя», «Європейська солідарність».

Загалом «ОПОРА» надіслала 882 звернення до Національної поліції. За даними на 18 липня, протягом цього періоду виборчої кампанії було відкрито 273 кримінальних провадження.

Також у звіті мережі йдеться про те, що на сьогодні відсутні дієві механізми контролю за обігом коштів, витрачених кандидатами на рекламу в інтернеті. За приблизними підрахунками, за час виборчої кампанії партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад $1,8 млн.