Facebook змінила алгоритм стрічки новин. Боротиметься із «сенсаційними» постами про здоровʼя та медицину

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Соціальна мережа Facebook вирішила змінити алгоритм новинної стрічки в частині відображення постів, які стосуються здоровʼя, медицини і лікування хвороб, повідомляють у блозі компанії.

Тепер соцмережа буде визначати, чи вводить повідомлення, що стосується здоровʼя, в оману, — наприклад, роблячи сенсаційне твердження про чудодійний препарат. Друге оновлення стосується реклами продукту або послуги на підставі інформації, повʼязаної зі здоровʼям (наприклад, засобів для схуднення).

Для визначення вмісту соцмережа буде знаходити в постах фрази, які зазвичай використовують для «клікбейту». Таким чином, вона передбачатиме, які повідомлення можуть містити «сенсаційні заяви» про здоровʼя або просувати повʼязані з ними товари та послуги. Такі дописи будуть відображатися у стрічці якомога нижче.