Соціальна мережа Facebook вирішила змінити алгоритм новинної стрічки в частині відображення постів, які стосуються здоровʼя, медицини і лікування хвороб, повідомляють у блозі компанії.
Тепер соцмережа буде визначати, чи вводить повідомлення, що стосується здоровʼя, в оману, — наприклад, роблячи сенсаційне твердження про чудодійний препарат. Друге оновлення стосується реклами продукту або послуги на підставі інформації, повʼязаної зі здоровʼям (наприклад, засобів для схуднення).
Для визначення вмісту соцмережа буде знаходити в постах фрази, які зазвичай використовують для «клікбейту». Таким чином, вона передбачатиме, які повідомлення можуть містити «сенсаційні заяви» про здоровʼя або просувати повʼязані з ними товари та послуги. Такі дописи будуть відображатися у стрічці якомога нижче.
- У лютому експерти з охорони здоровʼя в США закликали Facebook боротися з групами, які виступають проти вакцинації і пропонують альтернативні методи лікування.