Подільський районний суд Києва заарештував і заборонив експлуатацію пʼяти цивільних літаків Ан-124-100 «Руслан» російської авіакомпанії «Волга-Днепр».
Про це на своєму сайті повідомляє юридична фірма «Ілляшев та Партнери», яка захищає інтереси українського державного концерну «Антонов».
Відповідне рішення суд ухвалив 28 травня в рамках кримінальної справи про порушення правил повітряних польотів, які створили небезпеку для життя людей або інші тяжкі наслідки (ст. 281 КК України).
Йдеться про арешт наступних літаків: Ан-124-100 з реєстраційними номерами RA-82068 (серійний номер 0703), RA-82078 (серійний номер 0710), RA-82045 (серійний номер 0609), RA-82046 (серійний номер 0610), RA-82077 (серійний номер 0709), які належать авіакомпанії «Волга-Днепр» (РФ) і Volga Dnepr Airlines (Ірландія).
Також суд заборонив будь-яким третім особам (аеропортам) здійснювати посадку та зліт (прийом/відправлення) зазначених повітряних суден.
У юридичній компанії пояснили, що Росавіація без згоди «Антонова» сертифікувала німецьку компанію AMTES (Aircraft Maintenance and Engineering Service) для проведення техобслуговування і тим поставила під загрозу безпеку їх експлуатації.
«На думку ДП «Антонов», слідства і суду, допуск зазначених в ухвалі суду літаків Ан-124 до подальшої експлуатації є порушенням положень Конвенції про міжнародну цивільну авіацію та Керівництва до льотної придатності ІКАО. Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів і відшкодування збитків, заподіяних внаслідок злочину», — зазначив старший партнер міжнародної юридичної фірми «Ілляшев та Партнери» Роман Марченко.
- Державне підприємство «Завод 410 цивільної авіації» займатиметься технічним обслуговуванням та ремонтом авіаційної техніки марки Boeing.
- Державне підприємство «Антонов» відновлює виробництво літаків Ан-148, Ан-158 і Ан-178, яке було припинене у 2014 році.
- Конструктор підприємства «Антонов» Микола Калашников заявив, що на добудову другого найбільшого літака у світі Ан-225 «Мрія» потрібно $300—400 млн.