«Це могли бути безпілотники або щось інше». Пілоти ВМФ США розповіли про випадки переслідування НЛО

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

❗️ Цей матеріал вперше був опублікований у травні 2019 року. 27 квітня 2020 відеозаписи, про які розповідали американські пілоти, були опубліковані на офіційному сайті Пентагону. У заяві Міністерства оборони США йдеться, що обʼєкти, зафіксовані на відео, розглядаються як НЛО.

Кілька пілотів винищувачів Військово-морських сил США розповіли про випадки фіксування та переслідування невизначених літаючих обʼєктів (НЛО), які спостерігалися поблизу авіабаз або американських авіаносців. Як пише The New York Times, пілоти описали інциденти, які відбувалися в період з літа 2014 року по березень 2015 року. Про всі «зустрічі», частина з яких фіксувалася бортовими камерами та системою захоплення цілей, вони доповідали військовому керівництву, після чого бойовим пілотам були видані секретні інструкції із приписами щодо супроводу НЛО.

Інциденти

Пілоти фіксували літаючі обʼєкти, які досягали гіперзвукових швидкостей і літали на висоті 9 тис. км. При цьому вони не залишали видимих шлейфів двигуна або вихлопних газів.

За словами лейтенанта Райана Грейвса, у 2014 році під час польоту на винищувачі-бомбардувальнику F/A-18 Super Hornet він і ще четверо пілотів зафіксували НЛО неподалік від авіаносця «Теодор Рузвельт». Грейвс зміг зловити обʼєкт в автоприціл і супроводжував його кілька годин. У звіті командуванню було зазначено, що обʼєкт діяв у зоні військових майже 12 годин.

У тому ж році Грейвс і його напарник лейтенант Денні Аккойн входили до складу ескадрильї VFA-11 Red Rippers, яка базувалася в Вірджинії. Біля авіабази вони також спостерігали кілька НЛО та намагалися їх «зловити». За словами Аккойна, він двічі переслідував обʼєкти.

У перший раз він зафіксував НЛО на своєму радарі та наблизився до нього на відстань 300 м, зайшовши знизу. Він сказав, що повинен був бачити його за допомогою камери шолома, але не побачив, хоча радар говорив протилежне.

Пілоти припустили, що обʼєкти були частиною секретної та надзвичайно просунутої програми безпілотників, але потім один з пілотів все ж побачив «ціль».

На авіабазі Грейвс зустрів пілота зі своєї ескадрильї, який щойно повернувся з польоту. «У нього був вираз шоку на обличчі. Він сказав, що мало не влучів у цю штуку», — заявив лейтенант. Пілот йому описав обʼєкт як сферу, в якій був якийсь куб. За словами лейтенанта Грейвса, інцидент настільки налякав ескадрилью, що був поданий звіт про безпеку польотів. Після цього чиновники почали їх «заспокоювати» і заявили, що «безпілотники більше не будуть заважати військовим».

Реакція Пентагону

Дані про спостереження були передані фахівцям Програми розширеної ідентифікації загроз космічного простору Пентагону, які проаналізували радіолокаційні дані, відеоматеріали та звіти пілотів.

Представник Військово-морського флоту Джозеф Градішер розповів, що деякі випадки могли бути випробуваннями комерційних безпілотників, які нібито літали в районі авіабаз, але в інших випадках «ми не знаємо, що це, у нас недостатньо даних». Він все-таки припустив, що пілоти могли спостерігати зовсім не дрони.

Співробітник військової розвідки Луїс Елізондо назвав вивчення цих спостережень «вражаючою серією інцидентів».

Думка фахівців

Старший астрофізик Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики Леон Голуб сказав, що ймовірність позаземної причини «настільки незначна, що вона конкурує з багатьма іншими малоймовірними, але більш приземленими поясненнями».

За його словами, фіксація обʼєктів радарами винищувачів була помилкою системи. Візуальне супроводження НЛО він назвав атмосферними ефектами та відображенням відблисків, а розповіді пілотів повʼязав з їхнім фізичним перевантаженням під час високошвидкісних польотів.

Варто відзначити, що система автозахоплення цілей реагує лише на матеріальні обʼєкти. Оцінку цьому явищу фахівці так і не дали.