Компанія Nike випустила нову рекламу, присвячену перемозі американського спортсмена Тайґера Вудса на змаганнях Мастерз — одного з чотирьох головних світових турнірів з гольфу.
«Це божевілля думати, що 43-річний чоловік, який досягав висот, переживав невдачі та щойно виграв свій 15-й Мейджор, має ту ж мрію, що й у три роки — перемогти Джека Нікласа», — йдеться в рекламі.
Тайґер Вудс отримав 15-ту перемогу в турнірі Мастерз, тоді як рекорд Нікласа — 18 перемог.
- Президент США Дональд Трамп нещодавно встановив новий «симулятор гольфа» у своєму особистому кабінеті в Білому домі. Cистема коштує $50 тисяч і займає майже цілу кімнату.
- Американська компанія Nike випустила кросівки моделі Air Max 270 з логотипом на підошві, який нагадав деяким споживачам слово «Аллах» арабською. На онлайн-платформі Change.org створили петицію, в якій попросили виробника спортивного взуття відкликати партію з продажу на світовому ринку.
- Виробник спортивного одягу Nike обрав обличчям своєї 30-ї ювілейної кампанії американського футболіста, колишнього квотербека клубу Національної футбольної ліги «Сан-Франциско Фортінайнерс» Коліна Каперника.