McDonaldʼs купив розробника штучного інтелекту, щоб персоналізувати меню

Автор:
Катерина Коваленко
Дата:

Американська мережа швидкого харчування McDonaldʼs купила компанію Dynamic Yield Ltd., яка займається розробкою штучного інтелекту.

Як пише Bloomberg, це найбільша угода McDonaldʼs за останні 20 років. За інформацією видання, компанія заплатила $300 млн.

McDonald’s планує персоніфікувати свої електронні меню та монітори в закладах. Наприклад, у холодну погоду клієнтам частіше пропонуватимуть каву, а у спеку — морозиво. Також нова технологія робитиме пропозиції залежно від регіональних та інших факторів.

У компанії вважають, що використання новітніх технологій призведе до зростання продажів.

Після підписання угоди акції McDonald’s зросли на 1,7%, до найвищого за останні два місяці рівня.