Російське Агентство інтернет-досліджень, більш відоме як «фабрика тролів», змінює стратегію роботи напередодні президентських виборів у США, які заплановано на 2020 рік. Про це повідомляє Bloomberg.
Хакери відмовилися від створення контенту та генерації фейкових акаунтів. Тепер вони спрямовують свої зусилля на поширення вже існуючої інформації.
«Замість того, щоб створювати контент самостійно, ми бачимо, що вони його поширюють. Це дає їм можливість «сховатися» за вже існуючого користувача», — зазначив директор з аналітичного аналізу в FireEye Inc Джон Хультквіст.
У той же час, старший дослідник загроз в Symantec Corp. Кендід Вуест уточнив, що частина працівників «фабрики тролів» почала зламувати компʼютери реальних користувачів соціальних мереж, щоб використовувати їх разом зі їхніми сторінками. Подібну тактику вони почали застосовувати ще в 2017 році.
«Я спостерігав зниження створення нового контенту фейковими акаунтами в період з 2017 по 2018 рік і перехід до масового розповсюдження інформації. Це може використовуватися як одна з платформ впливу на вибори в 2020 році», — підкреслив він.
Даною інформацією вже зацікавився директор ФБР Крістофер Рей. Виступаючи на конференції в Сан-Франциско, він заявив, що соціальні медіа залишаються основним каналом для участі іноземних акторів в американських виборах, і що бюро вже думає над розвʼязанням цієї проблеми.
- Американська компанія Facebook подала в суд на двох українських програмістів — Андрія Горбачова та Гліба Случевського. Їх звинувачують у шахрайстві, оскільки за допомогою онлайн-тестів вони зламали близько 63 тис. акаунтів користувачів.
- Компанія Facebook планує в середині березня розкрити базу даних української політичної агітації.