Компанія Facebook з середини березня в Україні посилить правила розміщення в соцмережі передвиборчої реклами і запровадить більш жорстку ідентифікацію користувачів, які будуть її розміщувати.
Про це заявила продакт-менеджер Facebook Сара Шіфф, пише Інтерфакс-Україна.
«З минулого тижня ми почали тимчасово забороняти зарубіжну передвиборчу рекламу щодо України. Це частина наших заходів із запобігання зовнішньому впливу. У середині березня ми маємо намір встановити нові правила розміщення політичної реклами, аналогічні тим, які раніше були встановлені у США, Бразилії, Індії та Великій Британії», — сказала вона.
За словами Шіфф, від користувачів, які будуть розміщувати подібну рекламу, будуть вимагати документи, що підтверджують особу. Також буде вестися поглиблений моніторинг самої реклами, який дозволить зрозуміти її вплив на аудиторію.
«Можна буде побачити більше інформації про виконавців, скільки часу було витрачено на рекламу, скільки вона зібрала емоцій, чи є вона актуальною, демографічний зріз про осіб, які переглянули рекламу: вік, стать, місце. Усю цю інформацію буде розміщено у так званій бібліотеці реклами, яка доступна для загального ознайомлення», — пояснила Шіфф.
- Раніше повідомлялося, що Facebook посилить правила розміщення політичної реклами на своїй платформі вже у лютому. Зокрема розміщувати політичну рекламу дозволять тільки тим рекламодавцям, які базуються в даній країні.
- Компанія Facebook видалила 26 сторінок, 77 облікових записів і 4 групи у своїй соцмережі, а також 41 обліковий запис в Instagram, які були створені Росією і діяли в Україні з «негідною поведінкою».