Twitter жорсткіше стежитиме за політичною рекламою. Але не в Україні

Автор:
Борис Васильківський
Дата:

Соціальна мережа Twitter вводить в Європі нові правила публікації політичної реклами. Раніше такі правила вже почали діяти в США, повідомлено в блозі компанії.

Зміни з 11 березня поширяться на всі країни-члени Євросоюзу, Індію та Австралію. Нововведення полягають у тому, що розміщувати політичну рекламу в Twitter зможуть тільки перевірені рекламодавці з країн, для яких у Twitter уже діють такі правила.

За допомогою цих правил компанія сподівається удосконалювати свою політику щодо прозорості та боротьби з фейками.

  • Facebook назвав умову для розблокування облікового запису RT — для розблокування облікового запису проекту «In the Now» Russia Today його власники повинні повідомити інформацію про афільовані з ними компанії та вказати країни, з яких керують сторінками.
  • У звʼязку з блокуванням одного з акаунтів RT в Facebook підкреслили, що «люди не повинні перебувати в омані щодо того, хто стоїть за сторінками Facebook».