Соціальна мережа Facebook вибачилася перед Музеєм історії та мистецтва у Женеві (Швейцарія) за те, що змусила заклад цензурувати зображення оголених античних статуй, пише The Hill.
«Рекламне оголошення було відхилене ненавмисне, після цього це рішення було скасоване, і ми вибачилися перед музеєм», — цитує видання заяву компанії.
У Facebook підкреслили, що створили простір у власній рекламній політиці, де музеям було б простіше рекламувати свої експонати, і продовжують удосконалювати підходи до дотримання власної політики.
Музею історії і мистецтва в Женеві довелося опублікувати фотографії античних статуй з написами «Цензура» на інтимних місцях через заборону Facebook.
На сторінці закладу планували опублікувати знімок двох статуй для реклами виставки «Цезар і Рона». Але адміністрація Facebook надіслала листа, в якому вказала, що у статуї Венери Арлезіанської не прикриті груди, а солдат, який символізує перемогу Римської імперії над галльськими племенами, стоїть голим.
- Наприкінці 2018 року у Facebook запровадили нові правила для контенту про секс. Вони забороняють пошук сексуальних партнерів, чати та листування з сексуальним підтекстом, зображення оголеного тіла, обговорення поз у сексі та сексуальних уподобань.