Найбільший російський інтернет-магазин Ozon скасував умови для безкоштовної доставки і підняв ціну на цю послугу. Користувачі поскаржилися в коментарях на сторінці Ozon у Facebook, що дізналися про нововведення, тільки отримавши чеки на оплату. В Ozon визнали, що повідомлення про нововведення на сайті компанії немає, і цю інформацію повідомляють оператори кол-центру.
Раніше передоплачені товари можна було отримати безкоштовно у власних пунктах видачі або поштових автоматах Ozon. Тепер єдина можливість отримати безкоштовну доставку — оформити передплату на послугу Ozon.Premium, яка коштує 1 599 російських рублів (приблизно 666 гривень) за шість місяців, і при цьому зробити замовлення з передоплатою на суму не менш ніж 2 999 російських рублів (приблизно 1 250 гривень).
В Ozon пояснили, що раніше компанія частково включала вартість доставки у ціну товарів, а тепер всі послуги з доставки та зберігання на пунктах прийому виведені в окремий прайс. У компанії додали, що ціни в магазині через це нововведення стали нижчими, але користувачі скаржаться, що робити невеликі замовлення тепер невигідно.
- Другий за величиною рітейлер одягу в світі Hennes & Mauritz AB (H&M) найняв Крістофера Вайлі, який прославився тим, що викрив Cambridge Analytica в негласному використанні даних. В H&M Вайлі взяли як аналітика і консультанта зі штучного інтелекту. Він буде працювати з даними про покупців та ринки.
- Компанія Amazon оголосила про випробування Amazon Scout — автономних пристроїв доставки розміром з кулер, які переміщуватимуться тротуарами й доставлятимуть товари до дверей. Роботів будуть використовувати для доставки в світлу пору доби в будні.