Другий за величиною рітейлер одягу в світі Hennes & Mauritz AB (H&M) найняв Крістофера Уайлі, який прославився тим, що викрив Cambridge Analytica в таємному використанні даних, повідомляє Bloomberg.
У H&M Уайлі взяли в якості аналітика і консультанта з питань штучного інтелекту. Він буде працювати з даними про покупців і ринки. На думку Bloomberg, таке призначення повʼязане з прагненням H&M наростити свої онлайн-продажі.
Що таке Cambridge Analytica?
Приватна англійська компанія, яка займається глибинним аналізом даних (зокрема даних соцмереж) для розробки стратегічної комунікації під час виборчих кампаній в інтернеті.
Cambridge Analytica брала участь у виборчій кампанії Дональда Трампа, а також у кампанії з виходу Великої Британії з Європейського Союзу. Пізніше зʼясувалося, що компанія зібрала приватну інформацію про понад 50 млн користувачів Facebook при розробці методів підтримки виборчої кампанії Трампа. Через це Facebook виявилася в центрі уваги американської влади і правоохоронців.
- У грудні 2018 року прокурор Вашингтона (округ Колумбія) подав судовий позов проти компанії Facebook через виток даних користувачів, повʼязаний з компанією Cambridge Analytica.