Створена гра, призначена тільки для штучного інтелекту

Автор:
Ольга Матвєєва
Дата:
Створена гра, призначена тільки для штучного інтелекту

Unity

Unity, провідний виробник інструментів для розробки компʼютерних ігор, оголосив, що він створив новий, безпрецедентний тип гри, яка призначена не для людей, а для штучного інтелекту. Про це пише Verge.

Гра називається Obstacle Tower і є програмним продуктом, створеним для оцінки рівня складності субʼєктів штучного інтелекту. Вона вимірює, наскільки ефективно він може маневрувати протягом 100 рівнів, що змінюються довільним чином. Кожен рівень генерується процедурно, тому він змінюється щоразу, коли ШІ намагається його пройти.

Завдяки програмі Obstacle Tower та призовому фонду в розмірі $100 тисяч, на який учасники будуть претендувати, беручи участь у конкурсі, дослідники ШІ отримають новий інструмент для порівняльного аналізу програм самонавчання.

«Ми хотіли дати дослідникам щось, з чим можна було б по-справжньому цікаво попрацювати, що максимально поставило б під загрозу можливості систем ШІ, які наразі перебуває в процесі досліджень і розробок в усьому світі», — сказав Денні Ланге, віце-президент Unity зі штучного інтелекту та машинного навчання. «Те, що ми справді хочемо зробити тут, — це створити інструмент для дослідників, щоб зосередити свою роботу, обʼєднатися та порівняти прогрес», — додав він.

Гра поєднує в собі платформер і рішення головоломок, які змусять «гравців» шукати ключі, уникати ворогів і пасток.

«Існує широкий спектр проблем контролю, візуальних та когнітивних проблем, які вам потрібно подолати, щоб переходити від рівня до рівня, і з кожним рівнем стає все складніше», — зазначив Ланге. «У нас грали люди-гравці, і вони можуть дійти приблизно до 15-го рівня».

Як повідомляє Unity, в рамках конкурсу, що проводиться навколо гри, будь-який учасник може навчити субʼєкт ШІ проходити перші 25 поверхів вежі у період з 11 лютого до 31 березня. Починаючи з 15 квітня, буде доступна повна 100-поверхова версія, переможці будуть оголошені 14 червня.