Центробанк Ямайки, як і Нацбанк України, дотримується політики інфляційного таргетування — це означає, що ЦБ прагне утримати інфляцію в певних межах, не допускаючи ні її надмірного зростання, ні зниження.
Для того, щоб пояснити громадянам Ямайки, навіщо економіці країни потрібна інфляція, Центробанк вдався до незвичного способу і став випускати музичні відеоролики.
Перший такий ролик зʼявився в Twitter Центробанку Ямайки 27 грудня 2018 року. У ньому говориться, що «музика реггі — це серцебиття країни, а низька і стабільна інфляція — серцебиття економіки».
Вже 28 грудня Центробанк випустив ще одне відео, яке пояснює, що інфляція — не ворог, якщо її контролювати.
На відео, опублікованому 31 грудня, Центробанк Ямайки пояснює, що передбачувана, стабільна і низька інфляція допомагає розвивати економіку.
А у відеоролику від 9 січня йдеться, що низька та стабільна інфляція для економіки — «те саме, що і басова партія для музики реггі».
- В Україні в 2018 році зростання споживчих цін сповільнилося до 9,8% в порівнянні з показником 13,7% у 2017 році, повідомила Державна служба статистики.