Японському готелю Henn-na довелося звільнити понад сотню роботів через їхню неефективность, пише The Wall Street Journal.
Готель відкрили у 2015 році і тоді для роботи задіяли 243 роботи. Через чотири роки керівництву довелося звільнити половину і найняти замість них людей.
Як пише видання, роботи не могли впоратися з найпростішими проханнями, з якими чудово справлялися голосові асистенти у смартфонах. Робот-помічник у кожному номері реагував на звуки хропіння постояльця і будив його фразою «Чим можу допомогти», а два роботи-носильники могли доставляти речі лише в 24 номери зі 100. Також вони не працювали в сніг і дощ і застрягали коридорах, намагаючись пропустити один одного.
WSJ додає, що, незважаючи на тематику готелю, відвідувачі готелю нерідко скаржилися, що роботи дратували їх під час відпочинку. Адміністрація пояснює проблеми швидким старіння технологій. Керівництво готелю визнало необхідність людей, однак при цьому не відмовляється від концепції автоматизованого готелю.
- У компанії Ford створили робота, якого навчили пітніти для випробувань автомобільних крісел.
- На виставці електроніки CES компанія Continental представила роботів-курʼєрів, які на безпілотних автомобілях доставлятимуть посилки або замовлення.