Міжнародна платіжна система MasterCard вирішила змінити логотип, прибравши з нього назву, повідомляється в заяві системи.
«Ми живемо в такий час, коли все частіше спілкуємося не словами, а значками і символами. Залишаючи тільки один символ, MasterCard входить до числа елітних брендів, які представлені не імʼям, а символом», — зазначили в системі.
Також в MasterCard підкреслили, що, за опитуваннями, понад 80% людей впізнають у жовтому і червоному колах, що перетинаються, логотип MasterCard.
Платіжну систему заснували ще в 1966 році. Назва MasterCard зʼявилася у 1968 році. Після цього логотип платіжної система періодично оновлювався, проте у ньому завжди була присутня назва MasterCard. Тепер головним символом компанії залишаться жовте і червоне кола, які перетинаються. Логотип без назви зʼявиться на всіх картах, у торгових точках, на спонсорських обʼєктах і в інтернеті.
- У вересні «Укрзалізниця» вперше за 20 років змінила логотип, а також колір своїх поїздів — з темно-зеленого на темно-синій. Логотип складається з двох букв «УЗ» та двох широких смужок, які символізують локомотив у русі. Дизайн безкоштовно розробило столичне агентство Galagan.
- У 2017 році компанія «Укрпошта» презентувала новий логотип і брендинг вперше більш ніж за 10 років. Основним візуальним символом «Укрпошти» замість крилатого конверта став поштовий ріжок, який, підкреслюючи символи поштової служби, трансформується в значок геолокації.