«Українська залізниця» вперше за 20 років змінила логотип, а також колір своїх поїздів — з темно-зеленого на темно-синій. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Нове корпоративне зображення «Укрзалізниці» представили 27 вересня Логотип складається з двох букв «УЗ» та двох широких смужок, які символізують локомотив у русі. Дизайн безкоштовно розробило столичне агентство Galagan.
На Центральний вокзал також подали пасажирський та вантажний потяги з новим логотипом та в корпоративних кольорах компанії.
Тепер лого буде єдиним для всієї компанії, включно з її регіональними філіями. Раніше підрозділи УЗ на місцях нерідко мали свій стиль, передає Центр транспортних стратегій.
«Наш логотип не відповідав сьогоднішньому дню, тому ми вирішили його відновити, але так, щоб залишити генетичний код. Робота тривала останні півроку. Ми не витратили на розробку лого жодної гривні з бюджету УЗ. Логотип символізує рух компанії вперед», — сказав на презентації в.о. голови правління компанії Євген Кравцов.
Він також зазначив, що старі вагони компанія перефарбовувати не буде. В новому візуальному стилі оформлюватимуть тільки щойно випущений рухомий склад.