Користувачі iPhone почали скаржитися на відсутність стільникового звʼязку після останнього оновлення операційної системи iOS, пише Forbes.
Проблему почали помічати після того, як Apple випустила оновлення iOS до версії 12.1.2. З проблемами зіткнулися жителі країн Північної Америки, Південної Америки, Європи та Азії. Більше за інших постраждали користувачі зі США та Індії.
Служба підтримки Apple попросила користувачів перезавантажити пристрої і оновити налаштування мобільного оператора. Проте, як пише видання, це не допомагає.
Forbes додає, що наразі Apple взялася до тестування наступної версії iOS 12.1.3. Поки невідомо, коли саме компанія випустить це оновлення, і чи зможе воно подолати цю проблему.
- Перші скарги на якість звʼязку у нових iPhone XS та XS Max зʼявилися ще наприкінці вересня після початку продажів смартфонів.
- У середині листопада Apple заявила про дефекти в смартфонах iPhone X і ноутбуках MacBook Pro та пообіцяла власникам безкоштовно відремонтувати гаджети.
- Наприкінці грудня в Apple підтвердили, що деякі з iPad Pro 2018 року випускаються з «дуже невеликим вигином» в алюмінієвому корпусі.