Месенджер Slack вибачився за блокування облікових записів користувачів, які відвідували країни/регіони, що перебувають під економічними санкціями США. Про це пише Business Insider .
У компанії заявили, що використовують інформацію про місце перебування (таку як ІР-адреси), щоб блокувати користувачів з країн, яких торкнулися обмеження, але «допустили низку помилок і через необережність деактивували певну кількість облікових записів, чого не повинно було статися».
Компанія не уточнила, як була допущена помилка, але підкреслила, що вона не блокує користувачів за національною чи етнічною приналежністю.
«Ми не збираємо, не використовуємо і не володіємо інформацією про національність чи етнічну приналежність наших користувачів», — заявили в Slack.
Компанія запевняє, що працює над відновленням помилково заблокованих облікових записів. Там також зазначили, що незабаром почнуть блокувати акаунти з IP-адресами, повʼязаними з країною, на яку поширюється ембарго. Slack попереджає користувачів, які мають намір подорожувати в підсанкційну країну, що вони можуть тимчасово не мати доступу до свого облікового запису на території регіону.
- Кілька днів тому користувачі Slack почали масово повідомляти про блокування їх акаунтів .У бан потрапили облікові записи тих людей, які коли-небудь відвідували Крим, Кубу, Північну Корею, Сирію та Іран. Деякі користувачі стверджували, що Slack не бере до уваги те, як давно людина відвідувала підсанкційні регіони та країни.