Соціальна мережа Instagram підвела підсумки 2018 року, назвавши найбільш популярні хештеги, емодзі, фільтри, стікери та місця, пише Platfor.ma.
Найпопулярнішим хештегом став #metoo (15 млн використань). Крім нього, частіше за інші використовували хештеги #timesup (597 тис.) і #marchforourlives (562 тис.). Разом з тим, хештегом з найбільш динамічним зростанням популярності у світі став #fortnite, присвячений компʼютерній грі.
Анімований стікер Heart Love став найбільш популярним у Stories, а найбільш використовуваним фільтром для обличчя — «очі-сердечка». Найбільш використовуваним емодзі став значок у вигляді серця — його до коментарів додавали понад 14 млн разів.
Важливою тенденцією стали ASMR-відео. Це ролики, на яких автори займаються різноманітною діяльністю: лопають бульбашки на плівці, шепочуть, шарудять піском, шелестять сторінкамитощо. Головне в цих відеозаписах — звук, що сприяє розслабленню і медитації.
Діснейленд в Токіо став найщасливішим місцем, бо в постах про нього зареєстрували найбільшу кількість радісних емодзі.
- Instagram запустить нову функцію, яка дозволить користувачам ділитися своїми Stories лише з найближчими друзями.
- Перед цим Instagram додала у свій функціонал кілька опцій для людей із порушеннями зору. Наприклад, у додатку зʼявилася можливість додавати власний текст з описом зображення, який програма зможе зачитати вголос.